Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Stressad

Av Sofie - 28 november 2008 08:30

Gaaaahhh!

Har nyss skrivit ett inlägg, och det försvann!!


Fick besök igår av de vi ska hyra huset av i Kao Lak, det verkar himla bra, fick nyckel!!! Nu är vi på G!

En jobbvecka kvar!!!


På tal om nästa helg, är lite stressad över den! Har sagt att vi ska ha hejdåfest, och det ska vi absolut ha! Men jag börjar känna att stressen sätter in.

Jag vet inte hur mycket jag orkar fixa, jag har ju dansuppvisning på fredag kväll och lördag dag, och jag kan tyvärr inte dra mig ur då vi är så få.

Jag vill iaf att alla som vill säga hejdå kommer, gärna med barn.

Tänker inte ringa runt, utan det får gå mun till mun.

Det vore ju gott med lite julmat, så man får ta med sig nån köttbulle, sill, janssons eller nåt. Jag kan koka potatis =)

Men om jag känner mig själv rätt så har jag nog fixat nåt gott, det är ju kul att fixa fest =)


Näpp, nu ska jag jobba på lite, har ju att göra nu innan jag sticker! Nästa vecka är fullproppad!!


TjO! 



 
 
malin

malin

28 november 2008 20:32

Varför har ni inte en "äntligen hemma" fest i stället så vi kan avundas er snygga bränna?
Fasen va ni kommer ha det bra, är väldigt avundsjuk.

http://ivaron.blogspot.com

 
Ingen bild

Sofie

1 december 2008 07:54

Ja, det var ingen dum idé!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 22 januari 2009 16:09

Jag byter sida, kände att det var dags att gå vidare!   http://mmorriss.blogspot.com/   ses där! ...

Av Sofie - 22 januari 2009 08:16

Ja, nu var man tillbaka igen då! Vi har haft en fantastisk resa, den infriade alla mina förväntningar. Jag hade ju ganska höga sådana, men jag är absolut inte missnöjd, mer tvärtom, helt såld på Thailand!   Vad händer framöver? Bröllopsfest för min ä...

Av Sofie - 7 december 2008 21:13

I morgon kväll tar vi första steget mot Thailand, tåg mot Arlanda.   Igår hade vi vår hejdåfest, det var mycket folk som kom, och det var supertrevligt och trångt. Åt en massa god mat och massa bullar och kakor. Smask! Äntligen fick jag mosters rödbe...

Av Sofie - 3 december 2008 19:22

Vi har kommit fram till att det blir för stressigt på lördag med middag. Jag har fullt upp de här 3 dagarna som kommer. Så vi har sagt att de närmaste kommer till maten, men vill man komma senare och kanske dricka lite glögg och vin så kan man komma ...

Av Sofie - 2 december 2008 13:57

Jag blir så himla rörd, det är så många som bryr sig om vår resa. Folk ringer och mejlar och frågar hur vår resa ska gå med tanke på oroligheterna i Bangkok. Vi började vår ATP igår med att gå igenom resan för alla hade tänkt på oss under helgen. He...

Presentation

Omröstning

Kollar du min blogg dagligen?
 Japp, flera gånger om dagen
 Japp, varje dag
 Nån gång i bland
 Hittade nyss hit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards