Alla inlägg under oktober 2007

Av Sofie - 18 oktober 2007 13:27

Sitter här och ska försöka skriva en uppgift till en utbildning jag ska på i november. Det är inte det lättaste. Vet inte riktigt hur jag ska börja. Väldigt lätt att man gör en massa andra saker, som att gå ut på bloggen eller facebook.

Hmm, måste skärpa till mig lite.


Annars rullar det väl på. Har tagit mig i kragen visserligen, ska börja träna på Svea ikväll. På body balance.

Passar på när jag skjutsar Pontus på pingisträningen, då kan jag lika gärna träna.


I helgen är vi bjudna på en 30-årsfest, men nu har vi inte anmält oss, så då blir det inget. Det hade visserligen varit kul. Men men.


Snart ska jag ha min fest, hoppas det är många som kommer. Det ska bli så himla kul. Planerar för fullt vad mina gäster ska få hitta på. Nåt roligt ska det bli.

Det ska bli såå kul med att ha en riktig DJ, han sätter fart på hela festen. Det är DJ Brasse. Nu är det en månad kvar....

 Ska ju på den här utbildningen före, ons-fre och ha festen på lördagen, så det blir en tajt vecka. Tar lite semester på måndagen efter sen...


Hoppas det ramlar in lite anmälningar snart.


Kram

Av Sofie - 15 oktober 2007 16:10

Jag ber såå mycket om ursäkt för att jag inte skriver här oftare, har ju fastnat på Facebook.

En himla trevlig sida.


Törs inte gå ut på jobbet heller, för det är ju inte så bra när de ser vart man har loggat in. Så det får bli när det blir.


Ska försöka skriva ibland.


Nu lär jag sticka och hämta Klara på fritids.

Ses!!

Av Sofie - 8 oktober 2007 10:56

I helgen hade jag fest för mina nära och kära, eftersom jag fyllt 30 år, nån som missat??


Jag bjöd på brietårta som apertif och kallmarinerad kycklingfilé, rotsaker i ugn och kall basilikasås till varmrätt. Till efterrätt blev det frukpaj.


Mina presenter: Biljetter till julshowen på Klockargården, halsband och örhängen från Pilgrim, parfym, vattenkran i köket (monterad och klar när vi kom från GC), biljetterna till Ladies Night, champagne, digitalkamera och en massa blommor.


Tack allahopa! Nu ser vi framemot festen :-)


Av Sofie - 3 oktober 2007 17:48

Idag var jag hemma med KLara, hon lät hemsk i halsen och kunde knappt prata i morse, så då var jag hemma med henne. Vad ska man göra?? Jo, man bakar. Så vi svängde ihop en deg kanelbullar, det är ju den dagen i morgon.


Såhär gott var det!!!

Presentation

Omröstning

Kollar du min blogg dagligen?
 Japp, flera gånger om dagen
 Japp, varje dag
 Nån gång i bland
 Hittade nyss hit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards