Alla inlägg under december 2007

Av Sofie - 31 december 2007 13:03

Jaha, det är idag man ska sammanfatta 2007!


Roligaste dagen? Det är nog min 30-årsfest, den 17:e november

Tråkigaste dagen? Dagen efter midsommardagen, då kunde jag inte röra ett ben i kroppen efter att jag ramlat nerför källartrappen.

Roligaste veckan? Gran Canaria veckan

Då jag känt mig duktig? När vi fritidskonsulenter i Dalarna ordnade en rikskonferens i Tällberg (Dalecarlia) för alla FOMSare.

Sjukveckan? Under jul och nyår, både förkylning och magsjuka :(

Skämmigaste kvällen? I torsdags när jag var jag på Bolanche och egentligen skulle ta det lugnt, men råkade bli alltför full...

Roligaste semestern? High Chaparral med barnen


Pontus blir om några dagar 12 år! Det är hur stort som helst. Det är så häftigt! Är såå stolt över att vara mamma!

Klara blir 8 år i vår, det är också helt otroligt, tiden går så fort.

Det är så häftigt med stora barn!

Klara bloggar oxå: http://klaragroop@bloggagratis.se


Planer inför 2008:

* Vill åka på en tumanhandresa med min älskling

* Vi ska boka High Chaparral

* Vi ska på kryssning den 13 feb, hela familjen

* Fortsätta träna på Svea

* Hinna umgås med mina vänner


Gott nytt år!

Sköt om er!

Kram!



Av Sofie - 20 december 2007 23:08

Är lite less på min förkylning. Men den börjar ge med sig nu.


Klockan är över 11 nu och jag sitter här alldeles själv i vardagsrummet medans sambon är i sovrummet. Hmm.

Jag skulle bara ut på nätet för att kolla en sak på Dalarnas tidningar, och jag klickade vidare och sen är jag fast.


Nej, nu säger jag godnatt!


Här kommer ett kort pappa, han fick ju såklart sjunga när vi var i Tällberg på Julshowen som var kanonbra!


Av Sofie - 14 december 2007 12:47

Gå in på denna sida och rösta på pappa som är lik Boxer-Robert!!

Här är ditt bidrag.

Av Sofie - 14 december 2007 11:48

Jag har inte varit på mitt jobb på hela veckan. Det känns lite surt för på måndag börjar en kör som jag dragit igång och i morse ringde det på min privata mobil och det var kollegor från jobbet och undrade om kören, folk har inte fått tag i mig. Folk har säkert ringt under hela veckan och jag har inte varit där :(

I måndags var jag ledig med sjuk Klara hemma, i tisdags vabbade jag, i onsdags och torsdags jobbade jag visserligen men inte i Hedemora och idag vabbar jag.

Men jag kan inte ha dåligt samvete, man kan inte rå för när barnen är sjuka, och vi har klarat oss bra ändå. Så det är ju egentligen ingen fara. Men när man vet att folk söker en och man är inte där för att svara. Det är jobbigt.


Annars är det toppen, har tränat 2 gånger på Svea i veckan. Tränade för första gången Body combat, det var nog det värsta passet jag gjort, men det var hur superkul som helst. Har träningsvärk i hela överkroppen. Måste testa en gång till.


I morgon lördag ska jag, sambo, mamma och pappa på Julshow på Klockargården i Tällberg. Fick det i present av de när jag fyllde år. Det ska bli superkul, och de var så smarta att de köpte även bussbiljett som går direkt dit. Då behöver ingen köra, inte för att jag tror att vi kommer att hamna på värsta festen, men det är skönt att slippa bry sig om nån bil.

Hoppas vi är friska bara. Pappa lät lite i krasslig i torsdags.


Hej hopp!

Av Sofie - 5 december 2007 11:50

Oj, i det förra inlägget låter det som jag är arg. Det är jag inte. Menar bara på att det är tråkigt att ingen svarar på omröstningen.


Det är väl kanske inte så rolig fråga, får väl hitta på nåt nytt. Hmm! 


Av Sofie - 4 december 2007 15:23

Jag tror flera hittar hit från facebook. Men ingen vågar svara. Man vill inte erkänna att man läser en blogg va??

Man är lite nyfiken men man törs inte säga det.

Ang min fråga här brevid, så ser jag inte vem som svarar, det är helt anonymt.

Så ni törs...



Av Sofie - 4 december 2007 15:16

Ja, igår hade jag min lediga dag, och det var såå skönt!!

Tog det lite lugnt på fm för att sen åka en snabbis på Kupolen, köpte en massa småpaket till julkalendern till barnen.

Sen till Svea för ett step-up pass. Hur jobbigt och hur kul som helst. Träffade på Linda där, vi gick sen och åt sushi efteråt.  Gott!!


Är på jobbet idag, men inatt sov jag inget, var vaken mellan 2-5. Inte så kul så jag vet inte varför jag är här ens. Är lite trött i luvan.


Men annars är det bara bra, känner mig pigg och frisk. I helgen ska jag ha dansuppvisning, det ska bli kul.

Klara hade sin i lördags, hon är så duktig, hon tyckte det var så himla kul. Hon skulle nog kunna stå kvar där än :)

Kort kommer snart.


ZZzzZZ, nej nu får jag rycka upp mig... 



Presentation

Omröstning

Kollar du min blogg dagligen?
 Japp, flera gånger om dagen
 Japp, varje dag
 Nån gång i bland
 Hittade nyss hit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards