Alla inlägg under november 2007

Av Sofie - 30 november 2007 15:45

Ikväll ska vi tacka av vår kollega som ska prova sin lycka i stora staden Stockholm.

Vi ska iväg och käka på Krubban i Vikbyn, utanför Hedemora. Det ska bli himla trevligt.

Men det känns jättetråkigt att hon ska sluta hos oss. Men livet går vidare för oss allihopa...


Annars är det lugnt, har blivit medlem i Svea i Borlänge, ska ta tag i träningen igen, och det känns jättekul. Kul med att få träna kontinuterligt igen. Det är svårt med att få till det när man jobbar heltid och pendlar 12 mil varje dag.


Men nu ska jag gå ner till 80% och ska vara ledig en dag i veckan. Ska passa på att gå på lunchpass då.


Har varit och köpt små julklappar till barnen, de ska få en julklappskalender för första gången. Det är jättekul att köpa massa smått, det tråkiga är att det är lättare att köpa till en tjej än till killar.

Barnen vet inte om det utan det ska bli en överraskning i morgon bitti. Så ikväll när jag kommer hem ska jag slå in en massa paket. Jättekul.

Det får inte bli försent ikväll på krubban bara. Hoppas jag hinner in på Kupolen innan de stänger.


See ya

Av Sofie - 22 november 2007 13:33

Det gör ont att bli 30 år, eller är det så att det är farligt med fysisk aktivitet? I tisdags var jag och Klara och bowlade, igår hade jag jätteont i höften, en liten sträckning...

Hm, just nu har sååå ont i svanken, det riktigt molar. Har tappat all arbetslust, vill bara hem och lägga mig i sängen.

Det kanske jag gör.


Jag är säkert alldeles för lat, jag rör mig alldeles för lite, men förhoppningsvis blir det ändring på det. Ska träna lite mer på Svea i Borlänge.


Blää, vill hem....

Av Sofie - 20 november 2007 13:05

Har fått lite klagomål på att jag inte uppdaterar så ofta, skärpning alltså.


I lördags hade jag min efterlängtade fest, och den var sååå rolig, precis som jag tänkt mig.


Blev lite orättvist vid borden förstod jag, vissa var mer pratglada än andra, men nu var det slumpen som avgjorde. Det var inte mitt fel iaf.


Mina underbara vänner, Catta, Peter, Stefan, Helena, Mats och Ingalill hade skrivit en låt som jag fick framföra. En klockren låt, precis som jag är.


Har inte orkat med att lägga in kort, men gå in på mina syrrors sidor så finns det  där. Länkarna är här nedanför.


Tack allihopa som var där, utan er hade det inte blivit så kul som det var!!


Puss!!

Av Sofie - 9 november 2007 13:22

Sitter på jobbet, äger just nu övervåningen. Vi var inte så mycket folk här idag. Ganska skönt för då kan man poppa lite musik.

Fast jag vet inte om det är poppa så mycket när man lyssnar på lugna favoriter...


Ja, nästa helg är min stora fest. Men jag är lite smått irriterad av att folk inte betalar i tid. Visst kan man vara försenad, men då kan man väl höra av sig.

Jag tror jag ska stå med gästlista i dörren och inte släppa in de som inte betalat. he he


Nä, jag är inte bitter...


Vilket märkligt väder vi har idag, det öste ner regn när jag åkte förbi Borlänge i morse, men nu är det snö, stora flingor.

Jaja. Hoppas det inte fryser på så det är glashalt när man åker hem.


Ska gå ner i tid på jobbet, fick klartecken av chefen idag. Min sambo sliter så himla mycket hemma. Jag är ju rädd om han och vill inte att han ska vara helt slut nu vid 33 år.

Så får se om jag ska vara hemma en dag i veckan, vet inte. Vi får prata mer i helgen, om vi hinner. Han ska nämligen på en liten välförtjänt semester till stugan med sina kompisar. Det är han helt klart värd, min älskling.

Jag och barnen ska på dop i Torsång.


Nej, det här går ju inte, kan ju inte sitta såhär på arbetstid...

Vi ses!

Av Sofie - 5 november 2007 13:35

Satt nyss här och skrev hur mycket som helst, då var jag inte ansluten till nätet. Nu orkar jag inte skriva ner allt igen, en annan dag kanske.


Man bli ju matt... Åh!!!!

Presentation

Omröstning

Kollar du min blogg dagligen?
 Japp, flera gånger om dagen
 Japp, varje dag
 Nån gång i bland
 Hittade nyss hit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards